Muziekschool Andante, een gevestigde waarde sinds 1997 in muziekonderwijs te Aalst.

Wij bieden een toegankelijke muziekopleiding aan waar de noden en wensen van de leerling centraal staan.

De lessen kunnen worden gevolgd door kinderen vanaf 6 jaar oud alsook door volwassenen van elke leeftijd.

Alle lessen worden gegeven door gediplomeerde, enthousiaste en motiverende docenten.

Je kan onmiddellijk starten met het spelen van een instrument, wij hanteren alternatieve muzieknotaties waardoor het niet noodzakelijk is te beschikken over enige muzikale voorkennis. Notenleer wordt spelenderwijs aangeleerd.

Ons doel is het opleiden van muzikanten die met veel goesting muziek kunnen maken, op eender welk niveau of op eender welke manier.

Hou je nu van pop of klassiek, ons enthousiaste leerkrachtenteam helpt je graag jouw muzikale droom waar te maken!

Muziekles op maat op jouw eigen tempo.