NIEUWE KEYBOARDS:
PSR E 273
PSR SX 700

Muziekschool Andante biedt van de onderstaande series alle modellen aan:

Arranger Workstation keyboard van Yamaha

Een begin van een creatieve samenwerking met oneindig veel mogelijkheden die je in staat stellen een verzameling van bestaan de muziekinstrumenten: stemmen, stijlen en effecten te gebruiken!

Portable keyboard van Yamaha

Alles wat u nodig hebt om kwalitatief hoogwaardige muziek te maken, waaronder de Yamaha Education Suite-speelleerfuncties, in een betaalbaar pakket.

Zie brochure PSR-E360

Zie brochure SHS-500

Piaggero van Yamaha

De Piaggero van Yamaha belichaamt de bijna lyrische combinatie van ‘piano’ en ‘leggero’ – het Italiaanse woord voor licht – in zowel vormgeving als bespeelbaarheid.

Genos van Yamaha

De Yamaha Genos markeert het begin van een nieuw tijdperk op het gebied van digitale werkplekken en onderhoudende toetsenborden. Met het grote aantal professionele geluiden, het grote geheugen, de eenvoudige navigatie en bediening, de heldere structuur, de hoge kwaliteit audio-uitgangen en de hoge compatibiliteit bevat het instrument een heleboel spannende eigenschappen.  Of het nu in een professionele studio is, op het podium of thuis, het Yamaha Genos-werkstation verandert de manier waarop muziek wordt geproduceerd.

Het surround soundsysteem zorgt ook voor een hele nieuwe beleving.

De Yamaha Genos is aldus het nieuwe vlaggenschip van yamaha. De Genos inspireert en haalt meer uit je eigen creativiteit

(bron: www.nl.yamaha.com)

*Prijzen enkel op aanvraag